Posted in Bolig, Computer, Magasin

Lap Tray bakke

Sad her midt om natten og kan ikke sove som altid skal ind til byen i dag og sende mit kamera med posten fordi jeg har solgt det da jeg havde brug for ting til lejligheden istedet for at have det liggen og ikke kunne bruge det til noget som helst tænkt jeg ville da lige se hvad min bakke koste og da jeg til forbavsede så der ind troede jeg ikke mine egne øjne jeg troede jeg skulle give 100 kr men næææ nej det hele er bare med mig kun 50 kr for den synes jeg er monster billigt fordi før pris var 339 kr så det en sparene på 289 kr og det vildt billigt i mine øjnene og jeg købt den med det samme kun 25 kr i porto kunne jeg overleve med 75 kr for den ja tak det kunne jeg godt og så synes jeg oven i købet den er meget flot og stilfuld skal bruges til hvis jeg er syg og skal bruge min bærbar i sengen eller  jeg skal spise i sengene m.m. den kan bruges til mange ting (: Glæder mig til og komme igang med at bruge den i mit rækkehus bliver dejligt at komme ind og på plads og bruge den (:

Info inde fra siden der beskriver den:

En Bakkepude til morgenmad på sengen, middag i sofaen, eller computer & tablet når der surfes. Sørger for at puden tilpasser sig underlaget og ligger derfor altid stabilt og kan tilpasse hældning alt efter hvad der er på bakken. Perfekt til køreturen, eller andre steder hvor børnene lige mangler et lille bord til at tegne, læse eller spille på. Beskytter computer mod overophedning, og lårene er ikke i fare for at pådrage sig skader fra computeren.

Bakken kan købes her KLIK HER

7394142613611

Skriv et svar

