Posted in Bolig, Dymo, Køkken

Min dymo junior

Min dymo junior labelmaskine kom med posten igår og jeg er rigtig glad for den jeg glæder mig til rigtig at komme igang med at bruge den (: Når jeg flytter skal den bruge til at marker mine krydderiglas på mine 2 krydderihylder jeg skal have i det nye hus jeg skal flytte ind i (: Ud over det skal den også bruges til at lave skilte til alle mine dåser rundt omkring i hjemmet så jeg ved hvad der i dem og ikke glemmer hvad der er i dem og mine tidskriftholder skal muligvis også have en på ved det ikke helt endnu (: MEn det bliver så fedt at bruge den og få ting lavet med den glæder mig til det (:

599021_518139841562390_1710585322_n

Skriv et svar

