Posted in Bolig, Møbler

Min laptop bakke

Så idag kom min laptop bakke fra Tray som forventet det to faktisk ikke særlig langtid jeg bestillede den i søndags og nu var den her idag det god service fra deres side det jeg rigtig glad for at de var så hurtig det havde jeg slet ikke forventet af magasin tak for i er så hurtig for mig vil jeg gerne handle der igen hvis det var (: Jeg glæder mig til og prøve min bakke og se hvor god den er (: Tror den er rigtig god når man har bærbar på den (: Eller morgenmad på sengen i håb om ham den søde lå der hvem ved måske gøre han det i 2013 men lige pt gøre han ikke for jeg stadig single ): Men men det går nok jeg overlever men hvis det sker så sker det og jeg vil nyde det (:

Elsker min bakke (:

535507_518460141530360_209616799_n

One thought on “Min laptop bakke

  1. dejligt at de ting du havde købt er kommet til dig… ja det er nogen fede lamper du fik fat i.. i tiger osse batteri kassen der smukke🙂

Skriv et svar

