Posted in Bolig, Ikea, Møbler

Ikea stue

Jeg vil gerne vise mine læsser hvad jeg har tænkt mig at gøre i stuen og hvad jeg finder af ting i Ikea når jeg skal der over den 27 marts og bruge mange mange penge (: Glæder mig til turen og komme hjem og samle det hele og sætte det op bliver så dejligt at komme igang og komme på plads nu synes jeg dagene går alt for langsomme for mig det lidt træls men går for jeg nærmer mig mere og mere til flytningen og glæder mig sindsygt (:

Vil have hobby hjørne i stuen og den lille smale reol skal bruges til mine hobby ting og sager glæder mig til og komme igang igen med det kreativ har jeg savnede rigtig meget her på det sidste jeg har så sådan nogen små skuffehylder til at have små ting i til min hobby ting og det skal de også bruges til den ene har 2 skuffer og et hul det fedt for så kan den bruges på en anden måde (:

Glæder mig til og være kreativ igen (:

Her er en tegning over den ene væg i stuen som jeg vil have den (:

stue

Her er de møbler og ting jeg skal have nogen af dem har jeg i forvejen:

Skriv et svar

