Posted in Bolig, Møbler

Min nye sofa

Så var jeg jo så heldig at jeg sad idag og kiggede nogen grupper igennem på facebook med køb salg m.m. hvad de nu end hedder alle dem man er medlem af hehe jeg fandt så den fedeste sofa gjorde alt for det skulle blive min og det blev også min sofa og snakket frem og tilbage med mig selv fandt en løsning på hvor den kunne opmagasinerende i 1½ som den skulle før jeg kunne hente den ned i huset (: Glæder mig til til at få den ned i huset (: Skal så lige siges jeg fik den for bare sølle 500 kr det fucking billigt ej undskyld jeg bander som jeg gøre lige nu (:

Men er glad for jeg købt den skal hentes på lørdag og det gøre min mor og stedfar nu jeg ikke er hjemme til og kunne hente den og købe den (: så det bliver rigtig godt at få den ind i huset glæder mig til det og få den frem med alle mine fede dejlige puder i bliver så fedt (:

Billedet er fra sælgen (:

883233_10151384191238439_1797288829_o

Skriv et svar

