Posted in Bageri, Bolig, Have/Køkkenhave/Udelivet, Køkken

Kage/Tærte forme & Frø

Var en smut ned i Egernsund for at se mit hus men til noget af et chok hvordan kan man tillade sig at efterlade en bolig møg beskidt, møbler stille i skuret, affald under vasken, mad i køleskabet, cigretteskod og sokker alle vejene uden for, bind og tamponer i badværelset og så har hun efterladt den halvt færdig malet og huller alle vejenen i væggene er så skuffet over den måde hun har behandlet den på og hun dukket ikke en gang op til syn hun må have grim smag i munden og godt jeg ikke skal betale for en skid ):Godt det ikke går ud over min penge pung… (: Godt boligforeningen gøre den rent, sliber gulve i stue og soveværelset og sætter nyt gulv på i køkkent er så chokket over det virkelig meget ): Men tillod mig at beholde 5 kogebøger (: TOTAL CHOKKET!!! Men flytter ind den 27 marts og boligforeningen laver den i stand inde (: Glæder mig selvom dette var et chok for mig og håber virkelig hun tænker sig om en anden gang (:

Her er et enkel billede af det for har 11 og synes ikke i skal se alle for vil ikke udstille hende…

DSC_3741

Men nok om det med boligen vi to så en smut til netto mig og min mor og jeg fandt da også noget godt der som jeg kunne bruge jeg blev glad da jeg så minidrivhuse med frø til 10 kr så købte basilikum, tomater og persille total billigt vi gik inden for og så så jeg bageform som tærter, brød og mini kager forme i sådan noget gammeldags papir’s poser forme det er jeg rigtig glad for jeg købt men fortyder nu jeg ikke havde købt flere end dem men de kostet 12 kr pr. pakke det synes jeg er billigt for man fik virkelig meget for pengene 4 i hver pakke af tærte og brød forme og de små fik man 8 stk det synes jeg er billige og så de engangs kan bruges i ovnen på 220 grader og kan fryses ned det så smart (: Glæder mig til og komme igang med og bage (:

8861_522680734441634_19991557_n

581860_522680344441673_518624571_n

6 thoughts on “Kage/Tærte forme & Frø

      1. Holy shit, det bliver dyrt for hende!😀

        Svar på blog: Dem kan du finde på Ellos.dk . Har smidt et direkte link inde i kommentarsporet til indlægget om kjolerne🙂

Skriv et svar

