Posted in Bolig, Have/Køkkenhave/Udelivet

Køkkenhaven

Jeg vil så gerne have en køkkenhave og det passer mig fint da jeg så haven første gang blev jeg glad for det (: Da jeg så hvor mange kasser der var til og plante i bliver så godt at komme igang med og plante i dem skal have helt nyt jord i og der skal så sås en masse grønsager bagefter i dem glæder mig rigtig meget til det (: Men noget jeg var rigtig ked af var at have skal fæsses og så skal der nyt græs på fordi hende der boede der før ikke har holdt det endt med at det var puklet og så skal jeg have hegn op da jeg ikke vil have alle mulig til og kigge ind i min have og stue vinduer (: På billede kan i se have inde fra stuen og ja så kan i se hvor beskidt hun endnu har efterladt en masse forstår hende ikke hvorfor ): Men er glad for der trætresse og der er ca 8 kasser x 2 det giver 16 forskellige grønsager/frugt jeg kan plante det glæder jeg mig til og få gjort og så glæder jeg mig også til og få mit havebord iorden og frem her til sommer glæder mig (:

DSC_3740

Jeg skal have plante en masse her er en liste over det jeg købt her sidste da det var jo til halvt pris så kunne lige så godt købe det og er glad for jeg gjorde det for jeg glæder mig til og komme igang med det (: Mangler rødeløg, jordbær og kartofler (: Så har jeg det jeg skal have for denne gang (:

Sommer gulerødder
Blandt gulerødder
Peberfrugt
Løg
Spire
Forårs løg
porre
Ærter
Blomkål
Skovjordbær
Karse

313367_522941737748867_202666880_n

Skriv et svar

