Posted in Akryl ting, Bolig, Netto

Ny sættekasse

Købt en ny akryl sættekasse de plejer at være rigtig dyre men fik min så billigt at jeg ikke kunne lad være med at købe den er glad for jeg gjorde for elsker ting i akryl synes det ser så smart ud har en masse ting der skal i den glæder mig til og putte dem i den når den kommer op og hænge (: Synes den var så fed til den pris bare sølle 69 kr kan man købe den for i denne uge i netto og synes det oki jeg fortryder lidt jeg ikke købt 2 af dem og have to op men kan være jeg køber en anden en på nettet så kan bruges ved siden af ville se godt ud med to oppe ellers så sætter jeg kun den op jeg har og de skal være i stuen jeg glæder mig seriøst til og komme igang med det hele bliver så dejligt at komme på plads og være færdig med det hele (: Elsker alle de ting jeg har købt til huset (:

Elsker den og glæder mig til at putte noget i den så ser den smart ud (:

DSC_3805

Skriv et svar

