Posted in Bolig, Køkken, Tiger

Nyt ur & andet

Jeg var en tur i tiger og købt en masse men fik så lige det ur jeg havde ledt efter i over 1 år og nu var det der 0g så købt jeg det og er glad for jeg købt det uret det er til mit køkken glæder mig til og få det op og lad det se smart ud i mit køkken glæder mig til det rigtig meget (: Købt også en citrus presser i grøn (: Uder over det fik jeg så jeg har 12 kinapinde mangle 4 stk men nu fik jeg det (: Så kan jeg bare invietter gæster på mad (: Og var en smut ind i inspiration og købte nogen poseklemmer er glad for jeg købt dem (: Så kan jeg bare få det ind i mit nye hjem bliver rigtig godt (:

Elsker mit ur (:

DSC_3798

DSC_3812

3 thoughts on “Nyt ur & andet

Skriv et svar

