Posted in Bøger, Bolig, Have/Køkkenhave/Udelivet

Grønne finger

Ja nu var jeg jo så heldig at gå en tur i bog og ide som jeg ikke gøre så tit men nu gjorde jeg det fordi de havde en masse kogebøger å tilbud ville have haft nogen af dem men nej kom inden for og fandt så en havebog der hedder “Dyrk din egn mad” Den passede så godt til mig som vil igang med at lave en køkkenhave i mine kasser uden for har jo 7 stk jeg kan lave noget i og vil jo gerne igang med at lave 7 forskellige grønsager skal have købt 2 buske til den ene med hinbær og brombær så jeg kan få gang i kogningen af syltetøj og lave nogen lækker kager det bliver dejligt at få en masse gode ting ud af det og den bog vil hjælpe en del på det da den viser rigtig fint hvordan man bruger og gøre de forskellige ting tog lige lidt sider i den som i kan få at se (: Jeg gav kun sølle 50 kr for bogen og er glad for jeg købt den for den vil blive brugt rigtig meget det glæder jeg mig til og komme rigtig igang med det skal have nogen krukker 3 stk til blomster og krydreurter det glæder jeg mig også til at komme igang med bliver så dejligt at komme igang med det hele min mor sagde hun ville hjælpe mig med det så vi skal finde en dag i starten af maj hvor vi skal igang med det (:

DSC_3808

DSC_3813

DSC_3814

DSC_3815

Skriv et svar

