Posted in Bolig, Møbler

Vitrineskab’s knopper

Jeg var i søstrene grene idag og købte nogen knopper til mit vitrineskab det var Lasse der valgt farverne og det jeg glad for fordi jeg elsker den farve de blev købt i de bliver lysegule og de ikke for mørke eller for lyse de sådan afdæmpet og det giver sådan en dejlig fornemmelse til skabet eller hvordan man nu siger det hehe (: Jeg glæder mig til og få sat dem i skabet og få dem på plads det bliver så fedt at få det op og putte ting i det glæder jeg mig rigtig meget til og få gjort (: De kostet 8,70 kr og synes det var mega billigt for porcelæn knopper når de ligger tit højre oppe end det (: De mere gule end på billedet det snyder helt vildt ):

Glæder mig til at få dem i skabet og se hvordan de ser ud (:

6790_525278547515186_1705038391_n

Skriv et svar

