Posted in Asos, Kjoler, sko, Tasker

Nyt tøj, taske og sko

Købte lige en masse godt ind på asos til billig penge jeg er glad for jeg købte det (: Glæder mig til og modtage det i mit nye hjem jeg har hver månede når jeg flytter sat 500 kr af i måneden til tøj, sko, make up og andre personlige ting så jeg ikke overforbruger af det hehe (: Men glæder mig til at få tøjet ind i skabet og på hylder hehe bliver nice håber det sider godt når det kommer med posten lidt bange for skoene da jeg sidst fik nogen der var for store selvom jeg to dem i den størrelse jeg bruger det underligt så håber denne gang de passer (:

Sko sort 72,63 kr KLIK HER
Sko coral 72,63 kr KLIK HER
Taske 95,45 kr KLIK HER
Kjole 118,09 kr KLIK HER
T-shirt 72,63 kr KLIK HER


image1xxl (2)

image1xxl (3)

image1xxl (1)

image1xxl

image4xxl

4 thoughts on “Nyt tøj, taske og sko

      1. Modellen et langt fra tynd🙂
        Så det tror jeg ikke!
        Og peblun skjuler ret godt ens badering på maven hvis det er man har sådan en🙂 du må gerne tage outfit billede!🙂

      2. Ja håber du har ret har 2 nederdel sådan som underdelen på kjolen og de sider her godt på mig (: Glæder mig til og have kjolen på men hvor høj skyder du modelen jeg er jo kun 1,64 så regner med den er 2-3 cm længer end som på hende hvis du forstår mig (:

        Skal jeg nok gøre og smide ud på bloggen (:

Skriv et svar

