Posted in sko

Nye sko fra Bulldozer

Jeg var en tur på nettet og brugte omkring 1 time før jeg fandt de rigtig boots i min størrelse og de hel rigtig jeg ville have nogen i sort men hvorfor nogen skulle det være høj hæl lav hæl uden hæl eller hæl hele vejen kunne bare ikke bestemme mig men fandt dem jeg ville have og er glad for jeg fandt dem glæder mig til og modtage dem i løbet af påske (: Bliver nice og have dem på (: Jeg gav 450 kr for dem inde på siden http://heppo.dk og er glad for dem eller håber jeg kan blive glad for dem (:

bulldozer-model-40601-1028126bulldozer-model-40601-1028126 (4)
bulldozer-model-40601-1028126 (5)

Skriv et svar

