Posted in sko

Mine nye sko

Fuck hvor nice jeg var jo med min mor nede i byen for at hente nogen pakker og skulle hente min pakker med sko og tvboks men da jeg kom hjem troede ikke mine egne øjnene men kunne passe støvlerne har mega svært ved at passe sådan sko da jeg  har en høj vrist og det er jeg ked af for tit kan jeg ikke passe sko pga det men glad for jeg fik købt de her sko som kom idag det er så fedt (: Glæder mig til min kjole kommer med posten hvor mine støvler skal bruges til glæder mig så meget (: De er virkelig nummer 1 det ved jeg de bliver her hjemme  (: Det var de sidste par hos heppo derfor kan jeg ikke linke til skoen da de desvære ikke kan købes mere (:

388596_529758530400521_626177043_n

Skriv et svar

