Posted in Bolig, Ikea, Køkken

Mit køkken

Jeg har fået lavet en del i mit køkken henne ved kogeafdelling har jeg fået lavet den fedeste krydderihyler og er glad for jeg fik dem lavet da jeg synes det ser så godt ud (: Hende ved siden af komfuret hvor jeg flyttet køleskabet fordi jeg synes det fyldt for meget der hvor det var  satte jeg hylder op så der var mere opbevarning det ikke voldsomt og kommer til og se godt ud (: Så fik jeg min koge/bagebogs holder op og hold da op hvor synes jeg det ser godt ud der når de to hylder oven over bordet også er oppe med mad opbevaring på den øverste og den nedeste har kopper m.m. ud over det har jeg sat en stang neden under for ikke at have for meget fylde på bordet og derfor satte jeg bøtter og en metal opbevaring på alle tinge kan købes i ikea udentagen min boghylde den kan købes i bilka (: Mit køleskab er fyldt med en masse magnetter fra tiger som jeg elsker helt vildt (: Håber i kan lide det som jeg har gjort jeg elsker mit køkken rigtig meget har nemlig også fået bordopvaskmaskine så det dejligt (:

Skriv et svar

