Posted in Asos, Tasker

Ny taske i koral

Jeg sad igår og tænkte skulle jeg eller skulle jeg ikke men jeg gjorde det fordi jeg synes ikke den var så dyr men jeg købt en taske hos asos til 155 kr jeg er glad for jeg købt den den er nemlig så fed og skal bruges som shopping taske glæder mig til og få gang i den når den kommer hjem til mig om 10 dage (: Mangler stadig det andet fra dem som jeg håber snart kommer hjem til mig men nu må vi se hvornår det kommer skulle det gerne i denne uge (:

Glæder mig til det hele (:

Tasken kan købes her KLIK HER

image1xxl

image2xxl

One thought on “Ny taske i koral

Skriv et svar

