Posted in Asos, Bluser, Kjoler, Mode/shopping, Tøj

Nyt tøj fra Asos.dk

Jeg har lige siddet på asos og kiggede på tøj mangler bluse og det er mange jeg mangler har så mange uden ærmer alså toppe og det er lidt koldt at have sådan en på så jeg bestillede 1 bluse, 2 t-shirt, 2 toppe og 1 kjole for i alt for 499 kr og synes ikke det var så slemt for noget tøj så nu har jeg brugt de penge jeg skulle denne måned på det jeg skulle have (:

Glæder mig til og modtage det om 10 dage (:

Blå Kjolen – KLIK HER
Pink T-shirt – KLIK HER
Hvid T-shirt – KLIK HER
Cream bluse – KLIK HER
Hvid top – KLIK HER
Sort top – KLIK HER

image1xxl (4)

image1xxl (2)

image1xxl (1)

image1xxl

image1xxl (3)

image1xxl (5)

Skriv et svar

