Posted in Bolig, Ikea, Møbler, Soveværelse

Mit soveværelse

Jeg er så glad for mit soveværelse jeg er stolt over den måde jeg har indrettet det på for det er fandem så fedt at se på jeg elsker det virkelig meget jeg vil lige fortælle hvordan det ser ud selvom i så en del på min video (: På kommoden har jeg lavet sådan noget skønhedssalon fordi jeg synes ikke det skulle gemmes af vejen da det jo i sig selv ser pænt ud der (: Jeg elsker det hjørne der er så et spejl lige ved siden af et langt et og det er jeg glad for mine akryl opbevaring er fra Netto, Fakta og Søstrene Grenes jeg elsker dem virkelig (: Oven over sengen er der billede hylder fra ikea og alle møbler i rummet er fra ikea jeg elsker det virkelig rigtig meget endda (: Elsker mit soveværelse rigtig meget (:

DSC_4110

DSC_4112

DSC_4116

DSC_4115

2 thoughts on “Mit soveværelse

Skriv et svar

