Posted in sko

Mine nye sko

Jeg fik hente mine nye sko igår og er monster glæde for dem normalt går jeg ikke meget op i sko men mere tasker men denne månede fik jeg viste købt 4 par hehe og er glæde for dem alle sammen eller det håber jeg at jeg bliver når jeg skal have dem på (: Glæder mig til at finde en kjole der passer til mine nye sko vil så gerne have en hvid kjole men tør ikke grundt er at den får en plet den ikke skulle have og aldrig kunne få den af igen men det skal jeg vel bare over hehe (: De r købt hos heppo.com til 299 kr og det synes jeg ikke var dyrt for et par sko (:

Elsker mine nye sko (:

DSC_4286

DSC_4283

Skriv et svar

