Posted in Bolig, Make up, Skønhedsprodukter

Mit skønhedeshjørne

Jeg er rigtig glad for mit skønhedes hjørne jeg har valgt at have noget smart opbevaring fra ikea en stand og nogen bøtter på og en kurv men de der bøtter udgår så skynd jer der hen hvis i gerne vil have nogen inde de udgår helt jeg har så noget akryl opbevaring som tillige nævnt er de fra Netto, Fakta og Søstrene Grenes jeg er glæde for jeg fik dem købt da de var mega billige (: Men i får nogen billeder omkring det hvis i har nogen spørgsmål så kan i jo skrive i kommentar felt (:

Elsker mit hjørne (:

DSC_4296

DSC_4301

DSC_4303

DSC_4304

Skriv et svar

