Posted in Asos, Kjoler, Newlook

3 Nye kjoler

Jeg har fundt 3 kjoler jeg er vilde med de alle sammen sorte godt nok og mange ville nok sige husk der skal farver ind men rolig det kommer der også når man smider noget tilbehør til som jeg vil gøre kjolerne er fra asos og newlook de to sider jeg køber meste fra (: Jeg havde fundet 8 kjoler og fik det barberet ned til 3 som jeg så køber og finder ud af hvorfor en jeg skal have på til barnedåb ved min nevø den 9 juni glæder mig rigtig meget til festen kirken og det hele (:

1 Kjole – 186 kr – KLIK HER
2 Kjole – 230 kr –  KLIK HER
3 Kjole – 206 kr –  KLIK HER

280013501

image1xxl (1)

image1xxl

Skriv et svar

