Posted in DrJays, Kjoler, Tøj

Tøj fra DrJays

Jeg sad idag og kiggede på tøj rundt omkring og var ude efter tøj til store piger da jeg selv er stor så fandt en hjemmeside med farvede tøj da jeg gerne ville have flere farver ind i mit klædeskab og jeg fandt noget jeg vil købe her den første når jeg får penge (:

Sort nederdel 1 – KLIK HER
Sort nederdel 2 – KLIK HER
Pink nederdel – KLIK HER
Rød nederdel – KLIK HER
Gul blazer – KLIK HER
Pink blazer – KLIK HER
Hvid skjorte – KLIK HER
Hvid t-shirt – KLIK HER
Sort/Gul kjole – KLIK HER

2 thoughts on “Tøj fra DrJays

  1. Jeg køber også ofte tøj fra drjays, og jeg er rigtig tilfreds med deres levering og service. Sidst jeg fik tøj derfra, gik der ikke meget mere end ca. 3 hverdage, før jeg modtog det, så det kan anbefales.

    Derudover køber jeg også tit tøj fra Pro-dress.com, men det er primært arbejdstøj og mere praktisk tøj, men de kan helt klart også anbefales!

Skriv et svar

