Posted in Kæreste/forlovede/mand, Kærlighed

Kæreste

Ja jeg har fået mig en kæreste for godt 1 uge og 2 dage siden 9 Maj 2013 og jeg er blevet rigtig glad for ham jeg synes lige jeg ville vise mine bloglæser et billede af ham og mig da min blog ikke skal handle for meget om ham og mig det har vi så en anden blog til som jeg vil linke til (: Min kæreste hedder Mike og bor i Århus så der kommer jeg nok til og være lidt meget i fremtiden det bliver rigtig dejligt (:❤

Link til vores fælles blog KLIK HER

004

2 thoughts on “Kæreste

Skriv et svar

