Posted in Bluser, Ellos, Tøj

Tøj fra Ellos

Jeg har sidet længe og ledt og ledt efter en kjole til barndåbe og har haft svært ved at finde en så valgt bare at købe 7 ting fra ellos til 767 kr fik 40% på den dyreste vare og 25% på resten af mine vare men kun nederdelen var ikke på udsalg og til under 100 kr min blazer var til 209 kr så jeg synes jeg fik meget for pengene så jeg kunne få nogen flere bluser med ærmer som jeg manglede en del af (: Håber i andre kan lide det så meget som jeg kan for jeg elsker det rigtig meget og glæder mig til og modtage det snart og prøve det og se om jeg kan passe det (:

Skriv et svar

