Posted in Deichmann, sko

Nye sko

Sad og kiggede sko hos Deichmann de havde jo udsalg på sko så fandt 3 par jeg må eje så dem købt jeg og venter på de kommer med posten jeg skulle give 1309 kr normalt men får dem alle sammen for 300 kr og gratis porto ud over det så fik jeg 50% på det ene par nedsatte var så får faktisk t par sko med gratis så det jeg glad for så spar omkring 962 kr det lidt vildt synes jeg så det gjorde jeg købt dem alle sammen (:

t_p_100 (1) t_p_100 (2) t_p_100 (3)

Skriv et svar

