Posted in Uncategorized

E-CIGARETTER

Jeg kender nogen stykker der bruger dem og jeg har snakket med dem før jeg lavede dette indlæg da jeg ikke selv ryger eller bruger gavn af dem (:

Min mor er glad for hun har dem og bruger dem dagligt hun har flere forskellige og er glad for man kan bruge dem (:

Der findes forskellige e-væsker med smag der findes forskelligt tilbehøre og en masse andet du kan på siden equit.dk købe startsæt til 109 kr, tilbehøre og andet du skal bare gå ind på siden jeg har linket og så kan du bestille det hurtig og nemt og du får det lige til din dør… (:

startsaet3

 

Gå til siden skal du klikke på nedeståene links:

http://www.equit.dk/

Dette er et sponsoret indlæg og lavet i sammenarbejde med equit.dk

Skriv et svar

