Posted in Uncategorized

STRØMFORSYNINGER

HJÆLP min bærbar er brædent sammen hvad gøre hvad gøee jeg tænke tænke jeps jeg har en ide noget der kan hjælpe jeg sendt min bærbar ind og fandt ud af min strømforsyning var stået af og jeg måtte nu købe en ny det jeg rigtig ked af men sådan kan det gå en gang imellem så jeg valgte at gå ind på siden bærbar.com og kigge efter en ny efter nogen få min fandt jeg en ny og det to ikke langtid fra jeg købt den til og have den i hænderne for at sætte den i min bærbar (:

Alle kan finde en ny strømforsyning og kan hurtig få den skiftet ud så bærbaren bliver som ny igen det lykke for alle mennesker (:

bærbar-maibanner

Gå til siderne skal du klikke på nedeståene links:

http://shop.notebookonline.dk/stroemforsyning/producenter.aspx

Dette er et sponsoret indlæg og lavet i sammenarbejde Bærbar.com

Skriv et svar

