Posted in Uncategorized

SLUK FOR SOLARIER

Jeg vil ikke være syg, du vil ikke være syg det der ingen der vil i denne verden vi er mange der ikke vil være syge så jeg tænkte jeg lige vil fortælle jer noget jeg synes ikke det sjovt at se eller høre om men SLUK for solarier det giver kræft og kræft er en slem sygdom vi ikke vil have i vores liv så vil du være sød at slukke for solarier så slipper vi for at du bliver syg og dårlig (: Jeg vil takke dig hvis du gjorde (:

Der er mange der godt kan lide at gå i solarier men mange har ikke tænkt på at det kan give kraft jeg håber du ved nu at det kan det så vil du være sød at SLUKKE for solarier så får du ingen sygdom (:

Besøg deres facebook side KLIK HER

Gå til siden Kræftens Bekæmpelse skal du klikke på nedeståene links:

https://www.facebook.com/sluksolariet

Dette er et sponsoret indlæg og lavet i sammenarbejde med facebook.com/sluksolariet

Skriv et svar

