Posted in Uncategorized

Bedste så der ferie tid

Så det nu vi skal på ferie så det nu bedste skal afsted og have det godt noegt du vil gøre for at bedste får det godt så synes jeg virkelig du skal læse med her hvad jeg fortæller dig nu (:

65-Ferie er bus-, fly- og krydstogtsrejser for alle – uanset alder (:

Mange ældre vil så gerne rjse se ting men har ingen at gøre det med måske fordi deres mand eller kone er død og de ingen familie har mere så kan de tage med 65-ferie og opleve verden med en masse andre ælder i deres egn alder (:

Organisatioen er til formidling af rejser for pensionister og rekonvalescenter (Pensionist-Rejser)

Hvis jeg kom i en alder hvor jeg ikke rigtig havde nogen at være sammen med ville jeg klart bruge 65-ferie for at få nogen oplevelser med i lommen før jeg døde og for at hygge mig hos 65-rejser kan man komme på en rejse hvor der er leder guide og andet så man ikke keder sig (: Ud over det kan man osse komme til fordrag på teater ture og andet for at hygge sig og dette er en god mulighed for ælder at lave noget uden at kede sig (:

65

Gå til siden 65-ferie skal du klikke på nedeståene links:

http://www.65-ferie.dk/

Dette er et sponsoret indlæg og lavet i sammenarbejde med 65-ferie.dk

Skriv et svar

