Posted in Uncategorized

Mangler du en DJ til en børnefødselsdag

Fest farver og have det sjovt mange børn skal have det sjovt og her skal du læse med hvis du vil have dine børn skal have det sjovt med en fest med gang i den så synes jeg du skal book dig en DJ som kan hjælpe dig lige med det du har brug for jeg vil her på siden fortælle dig om det at book en DJ til din næste børnefødselsdag eller bare tilen fest for dit barn eller fordi du lære og skal holde klasse fest så synes jeg du skal læse vider (:

Børn har osse brug for det som vi voksne det er at feste en gang imellem står du og skal planlægge en fest for dit barn en skole eller bare en fest for børn så synes jeg du skulle læse med her for her forklar jeg hvordan du kan få dig en DJ til festen så børnene kan få danset og festet igennem (:

Børn har brug for at have det sjovt og derfor vil jeg vise jer en hjemmeside med det i lige har brug for nemlig en DJ her kan de hjælpe dig med at finde den rette mand den rette musik til lige netop den fest du skal holde om det er contry pop klassisk eller om det skal være blandet så kan musikdj.dk hjælpe dig med at få gang i festen så børn og unge kan have det sjovt på hjemmesiden kan du leje en DJ til formålet de tager selv udstyr med så du skal ikke til og skaffe dem…

En pakke hos musikdj.dk

Indholder:

  • Højtalere (2 x aktive højtalere, eventuelt suppleret med en bas-enhed)
  • Lys-effekter (2-4 stk.)
  • Røgmaskine (1 stk. hvis tillades af lokalet hvor børnefesten skal holdes)
  • Transport/kørsel (til og fra eventlokation)
  • Mikrofon
  • Glad og smilende DJ

Der søger for at børn og unge får en sjov og god fest de kan huske resten af deres dage via hjemmesiden kan du book et møde og du kan se priser andet på hjemmesiden så jeg synes du skal gå forbi siden og se dig lidt omkring så du kan finde lige det du mangler til en børne/ungdomsfest som du skal holde for børn/unge…

Jeg giver hjemmesiden 5 stjerne for den måde den er bygget op den er let at finde rundt i og du kan ledt finde det du lige står og mangler på siden du kan let finde rund og du kan let finde det du skal bruge på siden jeg synes du skulle gå forbi siden og book en tid til din næste børne fest…

WePromote_Børnefødselsdag_IMG_6438

 

Gå til siden musikdj.dk skal du klikke på nedeståene links:

http://musikdj.dk/

Dette er et sponsoret indlæg og lavet i sammenarbejde med musikdj.dk

Skriv et svar

