Posted in Blomster/planter

Blomster i vores smukke hjem

Jeg har ikke altid været vild med blomster og har haft rigtig svært ved at holde dem de har altid gået ud for mig men her i år har det faktisk taget lidt overhånd og jeg har brugt mange penge pg tid på blomster jeg har så fået 2 af min søster og 1 af min stedmor men det der gøre at jeg er vild med blomster er de der kaktuser de siger mig bare så meget og jeg elsker dem virkelig meget jeg kan ikke få nok af dem og vil gerne have mange flere blomster jeg tror min mand tænker hvorfor så mange blomster men jeg kan ikke lade være med at købe dem fordi jeg synes de er så smukke at se på (:

untitled-2

Skriv et svar

