Renovering

Vi lavet soveværelset for godt 4 måneder siden men nu har vi fundt ud af at rummet er for lille hvis vi skal have større seng eller jeg skal have et bord hvor jeg kan ligge min make up så vi blever nød til og flytte om på det så der hvor der er tvstue er flytte ind i den store stue og det pynter på rummet og så i tv-stuen bliver der soveværelse og der hvor soveværelset har været bliver der kontor opbevarings rum med systemer så vi kan holde orden det bliver rigtig godt det hele vi skal så i gang med og male vores nye soveværelse og ligge noget gulv hvor skabet skal stå på og så skal der tapet på det glæder jeg mig til og komme igAng med i weekenden loft, vægge, karme og fodlister skal males osse vi har valgt en fersken farve den er så smuk jeg elsker den 😀 Jeg sætter et billede ind så i kan se det…

Skriv en kommentar